2011-07-18

Best of Bullseye













Ezeket az üvegeket Sopronban a Glass-Designban vettem. Eddig is dolgoztam velük, de nem nagyon hoztak lázba mert sokkal macerásabbak a Moretti üvegnél. Érzékeny a hősokkra, nem kompatibilis a többi 104-es üveggel, ridegebb.







Most ezeket a színeket együtt simogatva adtam nekik még egy esélyt hogy belopják magukat a szívembe. Napokig készültek ezek a gyöngyök, mindenfélét kipróbáltam rajtuk. Sokkal lágyabbak a színek, nem erőteljes telt színek, ami miatt kontrasztos és nagyon kidolgozott mintákat sem tudtam velük alkotni. Viszont teljesen más egy ilyen színkavalkádra ránézni, mint az eddig általam használt üvegeim színére. Vagyis ezentúl továbbra is csemegézem a szép és különleges színeket.







A lánc maga igen hangsúlyos darab, vasárnap sokan meg is dícsérték:) Valamennyi köztes és kapocs 925-ös ezüstből készült.






3 megjegyzés:

Unknown írta...

AMULATOS h. mit tudsz kihozni az uvegekbol! En pontosan a paszteles finomkabb szinei miatt kedvelem annyira! A kozepso a kermszinu zold potyis az a csucs nalam :) Gartulalok!

AGABEN írta...

Drága Barbi!

Élőben még gyönyörűségesebb, mint a képen :)

Johanna írta...

Imádom ezeket a kis gyöngyöket :) Nagyon szépségesek lehetnek élőben is!!!