2010-04-12

Bútorfogantyúk




Szeretem, ha az üvegek nemcsak az ékszereimben játszanak nagy szerepet, de a házban különböző használati tárgyként is körülvesznek. Hetekkel ezelőtt tanakodtam, hogy a gardrób foganytúit valami egyedibbre kéne cserélni. Valami színes, vidám megoldáson törtem a fejem, természetesen üvegből. Persze a legnehezebb feladatot az alkatrészek beszerzése okozta. Egyetlen használható verzióra bukkantam, amivel meg tudtam valósítani az elképzeléseimet. Közben nagyban tart a Meskabala akció, amiből egyértelműen következett hogy lesz narancs pöttyös és zöld csíkos verzió is. Cél minél színesebb és különböző mintájú fogantyú készítése, összesen 10 darabra van szükség a szekrényekhez és fiókokhoz, úgyhogy még készül pár vidám darab.

14 megjegyzés:

verus írta...

Gyönyörűek!!!

Virág írta...

Hihetetlen szépek! Nagyon jó ötlet!

orsolya vanessza kiss írta...

Úúú, hogy ez milyen jó ötlet!!!

Ha konyhabútort cserélek, majd rendelni fogok :)))

Fércművek írta...

Még a férjem is oda volt értük, pedig nem sok hasonló tudja megdobogtatni a szívét. :)) Nagyon tetszenek. :)

Lerika írta...

Csak ámulok és bámulok, mi jöhet még????!!!!:-)))

Roberta írta...

Eszement jól néz ki és bagyon ötletes:-))) Gratulálok Barbi!!!!

Kreativmano írta...

Örülök, hogy végül kipróbáltad, nagyon ütősek lettek :)

Evelin írta...

Hihetetlenül szuper :)
Kíváncsi vagyok, hogy néz ki egyben a bútorokon...

Nelli írta...

Húú, de jó ötlet:)) És milyen szépek!! Egy lyukú, kerek alakút is készítenél? Nálunk középen van egy furat a bútoron.

Kriszta írta...

Fantasztikus ötlet! Nézz be hozzám Barbi, találsz ott valamit!

Enikő írta...

Eszméletlen!!!!

babobead írta...

Köszönöm lányok a sok hozzászólást. Kriszta, köszi a díjat! Nelli, egyes fogantyúkat már készítettem párat, majd fotózom érdekesség kedvéért hogy megnézd. Ma éppen elkészültem a következő adaggal, bár a karom leszakad egy órán keresztül nagy pálcástul forgatni:)

Nelli írta...

Köszi:) Annyira szépek:)))

KissBeads írta...

Allati jo otlet! Kerekeket is lehet tudnal csinalni amibe bele menne egy nagy csavar es akkor fem sem kell hozza. Mi most olyasmire csereltuk le a foggantyuinkat az uj uzletben es allati mutatosak. Ha erdekel esetleg komolyabban az otlet szivesen lefotozom neked mire gondolok. Puszi! Gyerekek gyonyoruek!