2009-09-14

Mélység


Ez az a technika, amit csak rengeteg gyakorlással és sok tapasztalattal érdemes kipróbálni. Egy-két kudarcom nekem is volt, de az új égővel már nagyon ki akartam próbálni. Végre szorítottam kis időt csak magamnak, amikor semmit sem rendelésre, kérésre alkottam, csak azért mert jól esett és rá akartam jönni a titkára. Valamennyi minta az üveg különböző rétegeiben van, a gyöngyök mélységet kaptak, a virágok úsznak benne. Elég nagy méretük miatt egyenlőre nem az ékszert látom bennük, élvezem őket gyöngy mivoltukban.

13 megjegyzés:

Babra írta...

Csodaszépek!!!

verus írta...

Hűűű! Gyönyörűek!

Cila Zzy írta...

Háát, kb fél órája nézegetem a gyöngyeidet... Csodaszépek. Még soha nem láttam ilyet! Gratulálok, mert ehhez csak azt lehet!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Hú, fantasztikusak lehetnek élőben! Mégis, mekkorák???

KissBeads írta...

Nagyon szepek Barbi!

Zsuuu írta...

Jaj de érdekesek! Gratula, gyönyörűek lettek! Nem tudom, mekkora a méretük, de csak egy szemet valami hangsúlytalan láncra felfűzve el tudnék viselni a nyakamban, hogy csak a gyöngyön legyen a figyelem. Mert bármelyk darab megérdemli! :)

Vadnainé Almási Mária írta...

Hűűű, Barbi! Mindegyik gyöngyöd imádnivaló, de ezek annyira gyönyörűek!!!

Mosolyrend Évi :) írta...

!pézsmolÁ .)

LNóri írta...

fantasztikusak

Lerika írta...

Ez maga a CSODA, ilyen gyönyörű lámpagyöngyöt még üzletben sem láttam, lassan a tulajdonosok rendelhetnének tőled!!!!!!

Kreativmano írta...

Nagyon ügyes vagy Barbi!
Ezeket tényleg jó nehéz csinálni :)

dragonyss írta...

Ezek egyszeruen meseszepek!
akarhanyszor erre jarok, mindig talalok egy ujabb csodat!

mayur írta...

I read your post . it was amazing.

SEO Services India