2009-08-06

Mit is ennék utoljára?

Zera és Tímel hívtak játékra, hogy melyik az a 10 étel amit utolsó óráimban ennék. Hmm, szerencsére nálam minden jöhet, nem vagyok válogatós és szerencsére nem központi téma a hasam. Ha mégis választani kéne, 3 dolgot tudok kiemelni:
- csokoládé! Miután Fruzsival terhes maradtam, az elhízástól való félelmemben egy kocka csokit sem mertem lenyelni és ezt kb. 5 évig be is tartottam. Azóta enyhült a dolog és belefér egy kis nasi, főleg hogy három kiskorú személyi edzőm napi kondiban tart, 120 lépcsőzőgyakorlat, egész napos testmozgás biztosított:) Szóval az utolsó óráimban biztosan degeszre enném magam csokival
-madártej: minden mennyiségben, finom habbal ahogy Anyu csinálja
-hal: élek-halok érte és sajna a család nem rajong érte. Akárhova megyünk étterembe, szinte biztos a menü.

Azért remélem még odébb vannak ezek az órák, mert még rengeteg teendőm van:)

4 megjegyzés:

rongyilla írta...

Barbi nézz be a blogomba, vár ott valami :-)

BéJé írta...

Szia Barbi!
Panyi Zsuzsi oldaláról keveredtem hozzád, most éppen a potyapéntekes medálodra "ácsingózom", nagyon-nagyon tetszik. El sem tudom képzelni, hogyan készülnek ezek a mesés gyöngyök, az a kérdésem, hogy tartasz-e tanfolyamot, vagy tudsz-e ajánlani valakit, akitől az alapokat el lehetne lesni? Én kerámikus vagyok, de nagyon izgat az üveg, és minden, ami szemet gyönyörködtet.
Csoda szépek az ékszereid, gratulálok!
Szép napot!...Joli

babobead írta...

Joli, írj légyszi mailt hogy ne foglaljama helyet.

Zöldgyöngy írta...

Hát igen, a játék neve kicsit bizarr, de azért érdekes olvasgatni kinél mi a favorit. :)