2009-07-17

Adri-Barbi project


Pár hete Adrienn azzal keresett meg hogy szeretne pár lámpagyöngyöt tőlem, az adott színekben egy karkötőhöz. Aztán amikor nekiálltam és lett belőlük jópár darab, a színeket megszerettem így együtt. A megállapodás az lett, hogy a gyöngyökért cserébe nekem is csinál egy hasonló karkötőt, hiszen imádom a fűzött bogyóit.
A végeredmény önmagáért beszél, csili-vili ütős darab. Most éppen azon tanakodom, hogy valami láncot kéne hozzá kreálni. Köszi Adrienn, nagyon örülök a cserének.

3 megjegyzés:

rongyilla írta...

nagyon helyes karkötőt dobtatok össze ;-)

michelle írta...

That´s also so nice! ;o)

Anonymano írta...

Igazán nincs mit Barbi, én örülök, hogy összehoztuk ezt a bulit :-) Meg annak is, hogy így végre az összes gyönyörű gyerekedet megismerhettem! :-)

Adri