2009-01-07

Kipécéztek!

Már kaptam pár jelölést, és mindig halogattam hogy megírok magamról 7 fontos dolgot, de mindig az riasztott vissza hogy még ha tudok is újabb 7 nevet, azok már vagy szintén részt vettek a játékban, illetve nincs energiám mindenkinek üzengetni. Bocsánat, de tényleg már csak 4-5 órákat alszom. De tiszteletlen lenne nem teljesíteni a kéréseket, így 7 dolgot felsorolok, de nem pécézek ki további emberkéket.
1. A családom a mindenem, igazi ajándékok a gyerekek,a csodás férjem, és a család akiktől hihetetlen sok szeretet kapok és nélkülük értelmét veszítené minden.
2. Egyre inkább érzem hogy megtalálom az utamat, merre tartok, mik a terveim és sokszor lubickolok ebben az érzésben.Éppen alakul és szépül a műhyelyem, folynak az üvegrudak, ötletem is bőven.
3. Az elmúlt pár év, főleg a külföldön töltöttek megtanítottak arra hogy együtt mindenre képesek vagyunk, nincsenek akadályok, minden úgy alakul ahogyan azt irányítjuk csak nagyon akarni kell.
4. Szeretek egyszerre legalább tíz dolgot csinálni és közben a következő tízen törni a fejem.
5. Nem vagyok éppen türelmes típus, ha valamit kigondoltam abba rögtön bele is vágok.
6. Sajnos nem éppen pozitív dolog, de számítógép és net nélkül már nem tudom elképzelni az életem.
7. Sajnos örökös időhiányban szenvedek, de szerencsére mostanában nagyon kevés alvással beérem

Nincsenek megjegyzések: